Λέγομαι Μαρία Λιάπη και υπηρετώ στο 4o Νηπιαγωγείο Βασιλικού Χαλκίδας

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Άγιος Γεώργιος

Του αγίου Γεωργίου σήμερα και είχαμε δυο εορτάζοντες στο σχολείο μας.
Γενικά ήταν μέρα κερασμάτων, γιατί είχαμε και γενέθλια και τα γλυκά πήγαιναν κι έρχονταν.
Φτιάξαμε, λοιπόν εικόνες του αγίου για το δωμάτιό μας. Πρώτα διαβάσαμε την ιστορία με το δράκο και ο Γιώργος που είχε πάει χθες βράδυ στην εκκλησία μας είπε κάποια πράγματα για τη ζωή του.












Τετάρτη 22 Απριλίου 2015

Άνοιξη - λουλούδια

Επιτέλους ο καιρός έφτιαξε και μαζί μ'αυτόν και η διάθεσή μας να φτιάξουμε ανοιξιάτικα καδράκια για να στολίσουμε την τάξη μας.


Αυτά τα μαζεύω κάθε μέρα από τα κουτιά του καφέ και τα ενώνω


τα βάψαμε με τέμπερα



Τα χαρτόνια (οπισθόφυλλο) από τα μπλοκ κάνσον , βελουτέ και γλασέ


βάφτηκαν κι αυτά και αποτέλεσαν το κάδρο


κολλήσαμε τα λουλούδια, βάζοντας φύλλα και κοτσάνια
και να το αποτέλεσμα.
Η τάξη μας γέμισε χρώμα








Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

Καλό Πάσχα!

Αυτές είναι μέρες ξεκούρασης και ηρεμίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς!
Εύχομαι σε όλα τα παιδιά, τις οικογένειές τους και όλους τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να περάσουν τις διακοπές του Πάσχα όπως ο καθένας επιθυμεί και να επιστρέψουμε όλοι με τις μπαταρίες μας γεμάτες.










Παρασκευή 3 Απριλίου 2015

Αναβίωση εθίμων για το Λάζαρο

Σήμερα η μέρα ήταν αφιερωμένη στην αναβίωση των εθίμων που έχουν σχέση με το Λάζαρο σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας.

                                                           Το καλάθι για τις Λαζαρίνες

ο σταυρός


και οι Λάζαροι από κουτάλα


συγκεντρώσαμε τα λουλούδια



και τα υπόλοιπα υλικά και αρχίσαμε 


μαζί με πολλή βοήθεια από μαμάδες



Έτοιμοι οι Λάζαροι


Και οι Λαζαρίνες


Ώρα για τα υπόλοιπα


Όλοι μαζί


παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικοί



το καλάθι στολίστηκε


ο σταυρός


η Κατερίνα ήθελε να στολίσει κι εμένα
μιας και δεν έγινα Λαζαρίνα όπως αυτή


Και όλοι μαζί είπαμε τα κάλαντα του Λαζάρου


Και του χρόνου!!!

Καλό Πάσχα!!!